Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.07.2007 19:57 - Шах - мат или доспа ми се , окей тогава аз ще си ходя ...
Автор: rolchito Категория: Други   
Прочетен: 786 Коментари: 0 Гласове:
0



... живот като на кино или живот като на Киро беше казал един приятел, има ли значение всъщност какъв е живота ти ако той не е от онези животи, които са предначертани и пълни с идилия и супер малко агония ... има ли такива всъщност?
незнам
колко може да боли от прост поглед?
колко може да боли само от визията пред теб?
колко е боляло?
боли ли още?
колко може да боли от игра на шах?
а колко усмивки може да ти даде една игра на шах?
имали ли сте чувството , че притеснението ви е толкова голямо , че сте седели с часове преплитайки пръстите пред даден човек "амикайки" "незнаейки какво да кажете" излагайки се по невероятно чаровен и мил начин казвайки неща , които друг път едва ли бихте , чудейки се дали ще ви помислят за пиян който не знае какво приказва или за поредния чувствяга имах най накрая този късмет да ме помислят и за двете и накрая да играя шах с човек , с който бих играл шах целият си живот
шахът УТЕШЕНИЕТО
шахът ЗНАК НА ЕДИ КВО СИ
шахът проста игра или поредния житейски живот
мислили сте сигурен съм колко малки неща и колко много такива са бидели с огромното значение смятайки , че те променят нещо и са значими и не са ?
всяка мисъл всяка дума беше от значение беше така ей тука до сърцето , че то едва успяваше да си поеме капка въздух ...
гадното беше , че нещата са си неща и те са си винаги такива ...
но още по гадното , е че нямаш право да съжаляваш за нищо минало и да не се надяваш на нищо в бъдеще ...
живота е гемблърско занимание или си с ... или си с без ...
по последни данни от моя персонален живот аз съм или само с без или ...
колко и как пъти успях да се усмихна доволно снощи ... незнам
но знам едно , че този човек е най - великолепния , най - стъпващ над нещата заобграждайки ни , така небрежно веещ се около нас , остро красив и необятно солидарен към себе си ...
невероятна хармония на духа тялото и мозъка ...
на човек до сега не бях се възхищавал толкова , всяко едно движение беше поредната произведена усмивка с 2000 мисли в секундата на усмивката , всяка една дума казана беше слово което ехтеше в главата ми с повторения и влизаше все по навътре незнам ...
просто незнам ...
а и тя не знае!
обожавам
шах-мат!



*
Достигнало до мен благодарение на МС...
Надявам се,че Широ няма да има нищо против...просто защото и аз обожавам...


Тагове:   мат,   шах,   окей,


Гласувай:
0



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rolchito
Категория: Други
Прочетен: 13695
Постинги: 14
Коментари: 3
Гласове: 16
Архив
Блогрол